پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۶۷۷
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: نمایده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری تعیین تکلیف سند اراضی آبپخش گفت: راه نمازگاه -ارم تعریض می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم رضایی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صدور سند اراضی یکی از مهمترین مطالبات مردم آب‌پخش است که از دهه‌ها پیش مطرح بوده است و با جدیت پیگیر رفع مشکل مردم هستیم.

وی اضافه کرد: با مدیرکل و مشاور عالی سازمان ثبت اسناد در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف اسناد اراضی و املاک مردم آب‌پخش و برخی نقاط دیگر دشتستان گفت‌وگو کرده و موضوع را پیگیری کردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در مورد رفع این مشکل گزارشی از ابتدا تا به امروز ارائه دادند و با همه توان به میدان آمده‌اند تا این مشکل را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در گفت‌وگو با رئیس کل دادگستری استان بوشهر و همچنین رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موضوع تعیین تکلیف اراضی و املاک مردم آب‌پخش و برخی نقاط دیگر دشتستان بررسی و پیگیری شد.

رضایی با تقدیر از تلاش و همکاری مسئولان برای رفع مشکل سند اراضی مردم، تصریح کرد: در دوره جدید همت مضاعفی برای حل مشکل مردم مشاهده می‌شود که امیدوارکننده است.

وی بیان کرد: در گفتگو با معاون فنی سازمان راهداری در مورد تعریض و بهسازی راه نمازگاه -ارم به توافق رسیدیم، کار را از راهداری استان و فرماندار و نیز وزارت نفت دنبال کردم و در نهایت مقرر شد که این پروژه با مشارکت سازمان راهداری، استان و شهرستان و نیز با کمک وزارت نفت شروع شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اجرای این پروژه را مطالبه بحق مردم خواند و افزود: امیدوارم که این همکاری مشترک موجب حل مشکل کهنه راه غیراستاندارد نمازگاه شود.

وی از پیگیری پروژه تعریض و بهسازی راه سعدآباد – وحدتیه خبر داد و بیان کرد: مدیرکل راهداری خبر داد که پروژه مجدداً فعال شده است وهمه باید کمک کنیم تا این پروژه در کمترین زمان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 5682655

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر