سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۱۸۴۳
سه‌شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: استاندار بوشهر از تمدید مجوز سفر اول و صدور مجوز سفر دوم لنج‌های استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی زاده ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا به ریاست سردار مویدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با حضور استانداران ذینفع برگزار شد.

وی اضافه کرد: با تاکید وزیر کشور و معاون اقتصادی رئیس جمهور و دستور رئیس دفتر رئیس جمهور و با پیگیری‌های مکرری که با همراهی استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان و خوزستان انجام دادیم، امروز نشست ستاد برگزار و تصمیمات ارزشمندی به نفع ملوانان اتخاذ شد.

استاندرا بوشهر افزود: با توجه به مشکلاتی که در انجام سفرهای اول و دوم بوجود آمده بود و در راستای تسهیل شرایط لنجداران و ملوانان و بهبود وضعیت معیشتی این قشر، با تمدید مجوز سفر اول و صدور مجوز سفر دوم لنج‌ها موافقت شد.

وی در تشریح جزئیات تصمیمات ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: مجوز سفر اول لنج‌ها در سال ۱۴۰۱ تا پایان امسال تمدید شد.

محمدی زاده تصریح کرد: همچنین مجوز سفر دوم لنج‌ها نیز صادر شد که لنج‌ها می‌توانند از اول بهمن تا پایان خرداد ۱۴۰۲ سفر کنند.

وی اضافه کرد: امیدوارم ملوانان و لنجداران شریف استان در راستای تأمین معاش خانوارها و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان، نهایت تلاش خود را انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر