پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۴۸۷
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از سال‌ها پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، ابراهیم رضایی چهارشنبه ۵ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  با همراهی برخی دوستان در سازمان برنامه و بودجه و نیز وزارت بهداشت پس از سال‌ها پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور شده است.

وی اضافه کرد: دارای ردیف بودجه شدن بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اتفاق مبارکی است و من‌بعد باید تلاش کنیم تا اعتبارات آن به اندازه کافی گذاشته شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین دستاوردهای حوزه راهسازی تصریح کرد: فعالیت پروژه تعریض و بهسازی راه سعدآباد وحدتیه رسماً آغاز شده و همچنین مطالعات پروژه راه نمازگاه – ارم آماده شده است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نیز بیان کرد: در گفت‌وگو با مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری در مورد اشکالات و آسیب‌های سفر اول رئیس‌جمهور به استان صحبت کردیم و تاکید شد که سفر بدون دستاورد می‌تواند به ضد خود تبدیل شود و بهتر است که یک ارزیابی دقیق در مورد قول‌های سفر پیشین داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر