جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۰۳۴
پنجشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: جلسه ستاد تسهیلات سفر نوروز ۱۴۰۲، باحضور شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین و اعضای ستاد نوروزی، به منظور برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت آماده سازی شهر و فراهم نمودن امکانات خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نورزی تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، در این جلسه شهردار برازجان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مانند سالهای گذشته علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر، اقداماتی در راستای خدمات رسانی و ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان و همچنین نسبت به استقبال از مهمانان نوروزی می بایست در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

مرتضی قدوسی تصریح کرد: ایجاد مکان‌های استراحت ویژه مسافران نوروزی، چیدمان سفره هفت سین در ورودی شهر، تهیه بروشور اماکن دیدنی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیام‌های فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی ازدیگر فعالیت‌های این ستاد باید باشد.

وی با  بیان اینکه ماه مبارک رمضان از پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و ممکن است در تصمیم سفر مسافرین تأثیرگذار باشد، تاکید کرد: مسافران نوروزی بخاطر تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ممکن است زودتر برای سفر اقدام کنند که باید کمیته های ستاد سفر شهرداری آمادگی کامل را داشته باشند.


 
به گزارش فکرشهر، بهبود نما و منظر شهری، مدیریت پسماند، مدیریت فضای سبز، نورپردازی، ایجاد ایستگاه های راهنمای مسافر، تهیه و توزیع بروشور راهنمای مسافرين، گوشه اي از اقدامات شهرداری برازجان برای نوروز ۱۴۰۲ است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر