جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر:
کد خبر: ۱۳۳۸۸۰
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیر از کشته شدن ۲ نفر و مصدوم شدن سه نفر در چهار حادثه جداگانه در شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد سماچی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اولین حادثه با اعلام به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پراید با موتورسیکلت در محور ساحلی روبروی شرکت متانول کاوه بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ دیّر به محل حادثه اعزام شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ دیّر افزود: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شده بود توسط تیم اورژانس ۱۱۵ دیّر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر گفت: حادثه دوم دو دستگاه موتورسیکلت بهم برخورد کردند که راکب یکی از موتورسیکلت‌ها به دلیل ضربه به اندام‌های حیاتی در دم فوت کردند و مصدوم دیگر توسط تیم اورژانس ۱۱۵ بندر دیر به بیمارستان اعزام شد.

وی اضافه کرد: هر دو فرد مصدوم و فوت شده آقا و ۲۳ ساله و اهل کشور افغانستانی بودند.

مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر افزود: حادثه سوم یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با موتورسیکلت در خیابان شهید بهشتی روبروی کارگاه شهاب برخورد و منجر به مصدومیت راکب موتورسیکلت شد که بلافاصله با حضور تیم فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ دیّر مصدوم به بیمارستان برای ارائه خدمات تخصصی منتقل شد.

وی ادامه داد: حادثه چهارم نیز واژگونی مرگبار یک دستگاه پژو پارس ساعت ۱۱ و ۴۷ دقیقه امروز در محور آبدان به بوشهر بعد از خروجی شمالی شهر آبدان به مرکز پیام فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ گزارش شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ آبدان به محل حادثه اعزام شد.

سماچی افزود: متأسفانه به دلیل شدت صدمات وارد به اندام‌های حیاتی راننده خودرو که تنها سرنشین آن بود در دم فوت کردند.

وی تصریح کرد: علت این حوادث توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر