جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۱۸۶
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: امام جمعه دیر با اشاره با تهاجم فرهنگی دشمن به باورهای نسل جوان، گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین آن و ادارات تابعه مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر، اظهار داشت: روحانیت شیعه در طول تاریخ همواره مروج و مبلغ دین اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است و با قلم، بیان و نثار جان خود از اسلام دفاع کرده است

امام جمعه دیر با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای تأثیرگذار است، افزود: هدف اصلی از تأسیس این سازمان تبیین اسلام ناب و انقلابی است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اهداف تعیین شده و وظایف خود گام‌های بلندی برداشته البته نواقصی هم وجود داشته است.

حسینی با اشاره با تهاجم فرهنگی دشمن به باورهای نسل جوان، گفت: وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی، مسئولین آن و ادارات تابعه مقابله با هجمه سنگین فرهنگی دشمن است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های فرهنگی زیادی در شهرستان دیر وجود دارد، گفت: گروه‌ها و افراد زیادی در سطح شهرستان به صورت خودجوش کار فرهنگی انجام می‌دهند که باید آنها را متحد کرد.

حسینی ادامه داد: هیأت مذهبی، روحانیون، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالان فرهنگی در کنار کار کنند و از موازی کاری پرهیز شود.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات هجمه دشمن به اصل دین یا نظام اسلامی است، تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی با دفاع از نظام اسلامی در یک راستا است.

امام جمعه دیر افزود: اگر از نظام و ولایت دفاع کنیم در واقع از اسلام راستین دفاع کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه بی حجابی ریشه در سست شدن اعتقادات دارد، تاکید کرد: اگر بنیه اعتقادی در افراد تقویت شود در عمل پایبندی خود را به دین نشان می‌دهند.

حسینی در پایان بیان کرد: با هم افزایی و همکاری دستگاه‌های مختلف به رهنمودهای مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

در این آئین از خدمات ۱۲ ساله حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی تجلیل و حجت الاسلام سید محمد جعفری به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر