جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۲۶۴
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: نمایشگاه نقاشی و طراحی دو هنرمند برازجانی افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، یکی از این هنرمندان فاطمه دهقانی متولد ۱۳۷۴ و ساکن برازجان است که کار خود را از سال ۱۳۹۷ به طور حرفه ای در زمینه طراحی و نقاشی آغاز کرده و تا به امروز این روند را به طور مستمر ادامه داده است.

وی در خصوص فعالیت خود گفت: ابتدا طراحی کار کردم و پس از آن وارد حوزه نقاشی شده و مدادرنگی اکرولیک رنگ و روغن و در سبک دکوراتیو کار کردم هم اکنون در سبک دکوراتیو و تابلوهای دکوراسیون(اکرولیک رنگ و روغن ورق طلا و تکسچر) فعالیت دارم.

دهقانی ادامه داد: استادم اقای محمدحسن بهزادی است که در کار طراحی، نقاشی تخصص و مهارت داشته و بسیار عالی هستند و پیشرفتی که داشتم مدیون ایشان هستم.

این نمایشگا دومین نمایشگاه وی است و اولین نمایشگاه او در بوشهر و در گالری سوره برگزار شد.

دیگر هنرمندی که نمایشگاه او با موضوع کرونا در حال برگزاری است سعید جوانمرد متولد 1372 و فعال در رشته های طراحی، نقاشی، کاریکاتور و عکاسی است.

وی به خبرنگار «فکرشهر» در مورد نحوه ی ورودش به عرصه نقاشی گفت: در دوران تحصیل در مسابقات نقاشی شرکت می کردم و در سال 1388در کلاس های استاد بحرینی حضور یافته و نقاشی و طراحی را اصولی یاد گرفتم. 

جوانمرد توضیح داد: در زمان همه گیری کرونا زدن ماسک مسئله مهمی برای پیشگیری از این بیماری بود که موافقان و مخالفان زیادی داشت که سوژه ی طراحی های من در این نمایشگاه است.

برپایی نمایشگاه انفرادی 1392 و شرکت در بیش از 30 نمایشگاه گروهی، اجرای نقاشی دیواری در برازجان و استان بوشهر و اجرای کاریکاتور چهره زنده  از مردم از فعالیت های این هنرمند جوان برازجانی است. 

به گزارش فکرشهر نمایشگاه این دو هنرمند تا 24 اسفندماه در قرهنگسرای ارشاد واقع در خیابان چمران(بیمارستان) برازجان برپا خواهد بود.

نظرات بینندگان
یک دوستدار هنر از سیدنی استرالیا
|
-
|
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۹
درود بر هنرمندان عزیز فاطمه دهقانی و سعید جوانمرد.شهرداری برازجان با پشتیبانی مستمر می بایست این هنرمندان عزیز را یاری کند. جای مناسب برای برگزاری نمایشگاه، مخارج جا به جایی کار نقاشان و تبلیغ رسانه ای شنیداری و سیمایی از کار هنرمندان را می بایست انجام بدهد تا شمار بیشتری نوجوان و جوان  به جای روی آوری به اعتیاد به کار هنری روی بیاورند. با سپاس از پایگاه خبری فکر شهر تنها رسانه دلسوز برازجان که هنرمندان برازجان و در کل سراسر استان را با کارهای ارزشمند به جامعه هنری معرفی می کند و دست یاری به سوی این هنرمندان دراز کرده است . اگر حافظه ام خطا نکند پیش از این، از کار فاطمه دهقانی   در نمایشگاهی در بوشهر بازدید کرده ام. پیداست کار این هنرمند رو به شکوفایی  بیشتر است. دوباره بر فاطمه و سعید برای خلق هنرمندانه تابلوهایشان درود می فرستم. همچنین درود بر همه بازدید کنندگان خوش ذوق  نمایشگاه برازجان
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر