جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۳۱۱
دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان از سراسر کشور در رویداد ملی عصر امید در منطقه پارس جنوبی عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سروش حیدری سنگستانی ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: مجوز راه‌اندازی پتروپالایش آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد بوشهر در عسلویه صادر شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان شرکت نفت و گاز پارس و فرمانداری عسلویه زمین راه‌اندازی این پتروپالایش آموزشی مهارتی تأمین‌شده است.

وی بابیان اینکه اکنون ۲۰۰ دانشجو در واحد عسلویه تحصیل می‌کنند، افزود: به‌زودی تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در این واحد فراهم خواهد شد.

حیدری سنگستانی از زیان ده ویژه بودن دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در سال‌های گذشته خبر داد و بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شرایط این واحد از "زیان‌ده ویژه" بودن به "زیان‌ده" تغییر کرده است و امیدواریم به‌زودی نیز به سود ده بودن تغییر وضعیت دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار انجام امور تحصیلی و فارغ‌التحصیلی گفت: خدمات مختلف دانشجویی برای اولین بار به‌صورت تحت وب طراحی شده است تا نیازی به حضور فیزیکی دانشجویان برای انجام امور نباشد.

دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر ضعیف‌ترین زیرساخت را دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ضعیف‌ترین زیرساخت را دارد و در این راستا مسئولان مختلف استانی و کشوری باید پای‌کار بیایند.

وی اضافه کرد: تلاش‌های بسیاری برای تجمیع معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در ساختمان شهید احمدی جوان با ساختاری به‌روز و نوین انجام‌گرفته، همچنین نرم‌افزاری برای ارزیابی میزان رضایت ارباب‌رجوع راه‌اندازی شده است.

حیدری سنگستانی گفت: بوشهر به‌عنوان استانی در فرآیند اشتغال آفرینی قرار گرفت و فضا را به‌گونه‌ای ترسیم کردیم که مقصد نهایی همه شرکت‌های دانش‌بنیان مجموعه نفتی عسلویه باشد.

وی در خصوص اثر حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از سراسر کشور در رویداد ملی "عصر امید" برای مجموعه دانشگاه آزاد بوشهر افزود: همه شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد بعد از اخذ قرارداد در عسلویه مکلف هستند از ظرفیت هیئت‌علمی و سایر نیروی انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر استفاده کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از حضور ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان از سراسر کشور در رویداد ملی عصر امید در منطقه پارس جنوبی عسلویه خبر داد و افزود: در رویداد ملی عصر امید قرارداد ساخت مخازن صنایع نفت و گاز قرارداد بااعتبار ۴۸ میلیارد تومانی از سوی یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شد و همچنین انعقاد چند قرارداد دیگر در دستور کار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این دانشگاه با ۱۶ هزار دانشجو در ۱۲ واحد دانشگاهی و حدود ۱۰۰ رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری فعالیت می‌کند و سالانه ۲۵ درصد از دانشجویان، معادل چهار هزار نفر از دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر فارغ‌التحصیل می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر