جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۳۶۲
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری استان بوشهر گفت: به درخواست مردم و پیگیری های سرپرست فرمانداری دیلم، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این شهرستان راه‌اندازی و سرپرست آن منصوب شد.

به‌گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل سجادی منش دوشنبه شب در آئین معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان دیلم اظهار داشت: سال‌ها خواست مردم شهرستان دیلم ایجاد و راه‌اندازی اداره مستقل در حوزه ما بوده و با هماهنگی و پیگیری سرپرست فرمانداری شهرستان تلاش کردیم تا با انتخاب جوان شایسته دیلمی به عنوان سرپرست اداره این شهرستان، حوزه‌های تخصصی متبوع را در دیلم فعال و تقویت کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: جا دارد از مردم شهرستان دیلم به دلیل عقب ماندگی این سال‌ها در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عذرخواهی کنم و باید این نواقص با کار ویژه و جهادی جبران شود.

وی با اشاره به ایجاد کارگاه صنایع‌دستی در دیلم بیان کرد: شهرستان دیلم در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری ظرفیت بالایی دارد و می‌طلبد با فعال شدن اداره متبوع، و هماهنگی مستقیم با مجموعه فرمانداری در عمل برای مردم شاهد خبرهای خوش و خیر در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باشیم.

گردشگری پا به پای صنعت نفت و گاز حرکت می‌کند

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم در این آئین اظهار داشت: امروز گردشگری پا به پای صنعت نفت و گاز حرکت می‌کند و نشان از قابلیت بالای این حوزه دارد.

محمد اسدی با بیان اینکه می‌توان با گردشگری فرهنگ یک ملت را به دنیا معرفی کرد اضافه کرد: باید ظرفیت‌های گردشگری را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

وی گفت: ظرفیت‌های فراوانی در حوزه صنایع‌دستی داریم و باید در این زمینه کار کرد تا کمبودها جبران شود و در این راستا ما در کنار شما هستیم.

توسعه گردشگری در دیلم

سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم گفت: راهبرد ما مشخص بوده و کار برای مردم برایم افتخار است.

مجتبی خرم آبادی افزود: با اشرافی که به جغرافیای منطقه دارم و با حمایت مجموعه اداره‌کل و فرمانداری شهرستان دیلم گام‌های مؤثری را در این زمینه بر خواهیم داشت.

در ادامه این آئین مجتبی خرم‌آبادی به عنوان سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دیلم معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر