جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست تعاونی روستایی استان خبر داد:
کد خبر: ۱۳۴۵۹۷
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: سرپرست تعاونی روستایی استان بوشهر گفت: در آستانه عید باستانی نوروز و با هدف تأمین نیاز مردم، توزیع سیب و پرتقال شب عید در این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالحسین خلعتی شنبه ۲۷ اسفند در جریان توزیع میوه شب عید در غرفه‌های سطح شهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توزیع میوه در به تدریج در شهرستان‌های مختلف از ۲۳ اسفندماه در نوبت صبح و عصر آغاز شده است.

وی قیمت مصوب سیب زرد و قرمز سپیدان و پرتقال والنسیای جنوب عرضه شده در غرفه‌ها را ۲۹ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت تعیین شده حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت بازار استان بوشهر است.

سرپرست تعاون روستایی استان بوشهر تصریح کرد: اجباری به خرید سبدی میوه شب عید در این استان وجود ندارد و مردم می‌توانند به میزان دلخواه میوه مورد نیاز خود را خرید کنند. اگرچه خرید به صورت دستچین نیست اما میوه‌های خراب برای غرفه دار است و نه مردم.

خلعتی با اشاره به عرضه میوه شب عید در ۷ غرفه مرکز استان بوشهر افزود: مراکز عرضه شامل بازار روز(خیابان بهشت صادق)، خیابان عاشوری، میدان رفاه بهمنی، چهارراه کشتیرانی، جمعه بازار و نمایشگاه بین المللی است.

وی عنوان کرد: هیچ محدودیتی در توزیع میوه شب عید وجود ندارد و مردم به اندازه مورد نیاز خود می‌توانند میوه شب عید را از طریق غرفه‌های تعریف شده تهیه کنند.

سرپرست تعاون روستایی استان بوشهر با بیان اینکه میران میوه تامین شده برای شب عید استان ۱۲۰ تن است، گفت: ۸۰ تن پرتقال والنسیا جنوب و ۴۰ تن سیب درختی سپیدان اکنون در سردخانه‌های این استان آماده توزیع است.

خلعتی با بیان اینکه در صورت اتمام موجودی میوه شرایط تامین مجدد وجود دارد، اضافه کرد: ما همه میوه‌های خریداری شده را تا کیلوی آخر به مردم خواهیم فروخت و بر اساس پیش‌بینی‌ها، میوه به اندازه کافی خریداری شده تا شاهد توزیع آن در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر