جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۶۱۰
شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: میزان ورود خودروهای سواری به این استان طی آخر هفته گذشته نسبت به همین زمان در سال گذشته، ۲۸.۲۲ درصد رشد داشته که حکایت از افزایش مسافرت‌ها است.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نصب ۶۰ سامانه‌ ترددشمار در محورهای برون شهری استان بوشهر، اظهار کرد: طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه سالجاری ورود ۱۲۸ هزار و ۳۳۴ خودرو به استان ثبت شده که نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش ۲۸.۲۲ درصدی نشان می‌دهد.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۱۲۷ هزار و ۸۱۸ خودرو در حین خروج از استان ثبت شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۲۱.۰۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد:بیشترین تردد خودروها طی آخر هفته گذشته مربوط به محور بوشهر- چغادک و بالعکس با فراوانی ۳۱.۲ درصدی بوده است.

اخترشناس گفت: همچنین محورهای بوشهر- گناوه و بالعکس (۲۹.۲ درصد) و بوشهر- دیر و بالعکس (۲۳.۲۶) در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی درباره اینکه بیشترین سهم تردد خودروها مربوط به پلاک چه استان هایی بوده، عنوان کرد: بررسی های سامانه پلاک خوان نشان می دهد که پس از خودروهای بوشهر با سهم ۶۰ درصدی، خودروهایی با پلاک استان فارس (۱۶.۸۵درصد)، خوزستان (۵.۱۸ درصد)، تهران (۳.۷۳ درصد) و اصفهان (۳.۳۷) بوده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر، طی روزهای ۲۴ تا ۲۶ اسفندماه ساعت های اوج تردد در محورهای استان بوشهر ۱۸ تا ۱۹ بوده که انتظار می رود هموطنان و هم استانی ها ضمن مدیریت زمان سفر خود، برای کسب آخرین وضعیت راهها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر