سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۶۸۸
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: فعالیت پایگاه انتقال خون شهرستان کنگان یک ماه و نیم به دلیل انجام عملیات بازرسی متوقف شده بود که پس از پایان این اقدامات دوباره آغاز به کار کرد.

به گزارش فکرشهر، علیرضا باستین روز یکشنبه در حاشیه بازگشایی مجدد پایگاه انتقال خون شهرستان کنگان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: ایجاد بانک خون مجزا در شهرستان کنگان از چشم‌اندازهای پایگاه انتقال خون استان بوشهر است.

وی افزود: کنگان به دلیل میزبانی از صنعت و دیگر شرایط خاص، موقعیت ویژه‌ای در استان بوشهر دارد و برنامه‌ریزی شده تا در آینده‌ای نزدیک به دستگاه‌های پیشرفته مجهز شود.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر با اشاره به همکاری شهرداری و فرمانداری و بخش صنعت نفت و گاز مستقر در کنگان برای انجام و همیاری در این عملیات بازسازی، تصریح کرد: وحدت میان این بخش‌ها برای حل مشکلات پایگاه خون مهم و ارزشمند است.

معاون سیاسی فرمانداری کنگان در این ارتباط به ایرنا گفت: کنگان به دلیل میزبانی از صنعت نفت و گاز و امکان رخ دادن حوادث غیرمترقبه در این بخش، نیازمند بانک خونی مستقل و مجهز است که باید در دستور کار قرار گیرد.

مهدی قاسمی با اشاره به همیاری صنایع در بازسازی پایگاه انتقال خون این شهرستان، اظهار کرد: شرکت‌های صنعتی که مسئولیت های اجتماعی پیرامون خود را در نظر می گیرند، همان صنایعی هستند که برای نیروی انسانی خود نیز ارزش قائلند و فرمانداری کنگان نیز به این شرکت ها که باعث و بانی کار خیر می شوند توجه ویژه ای خواهد داشت.

استان بوشهر در زمان حاضر چهار پایگاه انتقال خون در مرکز استان، برازجان، گناوه و کنگان دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر