شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۹۷۸
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: ساعت کاری ادارات استان بوشهر تغییر کرد و بر اساس برنامه ابلاغی انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر، اصغر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به استناد تصویب هیئت وزیران و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبنی بر ایجاد زمینه استفاده کارکنان دولت از فرصت عبادت در ماه مبارک رمضان و با عنایت به ایجاد نظم سازمانی و در راستای خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم ساعت کاری ادارات استان بوشهر تغییر کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر افزود: بر همین اساس ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از روز یکشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت هشت صبح تا ۱۵ و ۳۵ دقیقه تعیین و ابلاغ می‌شود.

وی گفت: همچنین ساعت شروع کار در روزهای بعد از شب‌های قدر از ساعت ۹ صبح است و لذا شایسته است مابقی ساعت کاری موظف هفتگی کارکنان به صورت دورکاری انجام شود.

نظرات بینندگان
جمعی از کارمندان بوشهر
|
-
|
يکشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
ابلاغیه تعیین ساعت کار استانداری بوشهر برخلاف مصوبه هیئت دولت است
مطابق بند 2 مصوبه جدید دولت، "ساعت آغاز به کار ادارات (به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت رسان آموزشی، بهداشتی و ...) در تمامی استان ها در ماه مبارک رمضان به صورت شناور، از ساعت 7:00 تا 9:00 صبح است." یعنی نه استانداری ها و نه دستگاه های اجرایی اختیار تعیین ساعت شروع به کار را ندارند و حضور در بین ساعات 7 تا 9 صبح به اختیار کارمند است.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر