جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۱۶۶
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: امام جمعه دشتی گفت: مهرواره «محله همدل» در دشتی اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی محله همدل اظهار داشت: مهرواره محله همدل با محوریت مسجد و علمداری روحانیون قرار است بهانه‌ای برای ایجاد و گسترش پیوندهای اجتماعی با مبنای الهی شود.

وی افزود: این مهرواره گام بسیار مهمی برای ایجاد مسجد طراز اسلامی و دمیدن روح امید و نشاط در راستای رسیدن به تمدن نوین اسلامی در جامعه است.

زاهددوست ادامه داد: با هدف گذاری صحیح و اجرای درست این مهرواره همه افراد جامعه اسلامی از ثمره این حرکت الهی بهره مند می‌شوند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی ضمن تشریح و تبیین مهرواره محله همدل گفت: مهرواره محله همدل تجلی حکمرانی الهی ولایی در مقابل نظام سرمایه داری و تمدن غربی است.

حجت الاسلام سید علی طاهری نیا افزود: در حالی که نظام سرمایه داری می‌خواهد جوامع بشری را دچار فردگرایی و انزوا کنند اما شعار بسیار مهم دین مبین اسلام تقویت اخوت، مساوات و برادری است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم باید در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی اتفاق بیفتد و به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تحقق تمدن نوین اسلامی برای مقدمه سازی ظهور اتفاق خواهد افتاد زیرا زوال تمدن غرب قطعی است؛ ما اکنون در مسیر تحقق نظم نوین جهانی قرار داریم و باید جایگاه خود را در این نظم نوین پیدا و مستحکم کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر