جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۱۶۸
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۹

فکرشهر: امام‌جمعه کنگان با بیان اینکه مدافعان سلامت استان بوشهر ایثارگرانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند، گفت: نگاه مسئولین حوزه سلامت در دولت سیزدهم حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی ظهر سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: مدافعان سلامت در همه زمان‌ها به‌ویژه در زمان کرونا جان‌فشانی کردند و ایثارگرانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی ضمن تقدیر از مدیران حوزه بهداشت درمان استان بوشهر و شهرستان کنگان تصریح کرد: توسعه زیرساختی و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان جنوب استان به معنی ارائه خدمات بهتر به‌تمامی مردم مناطق جنوب استان بوشهر است.

محمودی اضافه کرد: مدافعان سلامت در همه زمان‌ها به‌ویژه در زمان کرونا جان‌فشانی کردند و ایثارگرانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: توسعه زیرساختی و تجهیزاتی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و جنوب استان مدنظر مسئولین حوزه بهداشت و درمان است.

امام‌جمعه کنگان بابیان اینکه نگاه مسئولین در سطح کشوری و استانی در دولت آیت‌الله رئیسی حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود است خاطرنشان کرد: خدمات حوزه بهداشت و درمان در کنگان برای منطقه جنوب استان بوشهر است بنابراین نیاز است در آینده نیز مانند حال حاضر حمایت ویژه شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر