پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۲۵۱
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ خدمت به کودکان و مادران باردار مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیر ارایه شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس آدمیت‌نسب ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدمات بهداشتی درمانی در ایام نوروز با تشکیل تیم‌های کشیک و فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت همه روزه ارائه شده است.

وی با اشاره به اهمیت مراقبت‌های دوران بارداری، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۵۰۰ مادر باردار با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دیر، توسط مراقبین سلامت و بهورزان، مراقبت و از خدمات بهداشتی درمانی بهره‌مند شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: در همین مدت نیز ۲۷ مادر نیز مراقبت‌های پس از زایمان دریافت کردند.

وی به خدمات بهداشتی برای رشد و تکامل بهتر کودک اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز چهار هزار و ۶۲۰ خدمت برای ۷۰۰ کودک زیر پنج سال، توسط مراقبان سلامت و بهورزان در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت انجام شده است.

آدمیت‌نسب تصریح کرد: رشد و تکامل کودک از دوران جنینی آغاز می‌شود و با مراقبت و تغذیه مطلوب در دوران بارداری، فرصت رشد و تکامل مطلوب کودک که حق طبیعی وی است فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی، مراقبت‌های ادغام شده کودک سالم به منظور ارتقای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها و مرگ و میر انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر