پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۴۹۶
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۰

فکرشهر: فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: طی تعطیلات نوروزی امسال، ۲۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان بوشهر جان باختند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ صادق مزارعی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۱۷ روز گذشته، ۱۸ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان بوشهر رخ داده که ۵۰ درصد این حوادث به سبب واژگونی خودرو بوده است.

وی تعداد فوتی‌های مدت یاد شده در تصادفات جاده‌ای استان را ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: هر چند تعداد تصادفات فوتی در ۱۷ روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته ولی جان‌باختگان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد کاهش یافته است.

فرمانده پلیس راه استان بوشهر کل تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در جاده‌های استان بوشهر از ۲۵ اسفند تاکنون را ۶۰۰ فقره اعلام کرد و ادامه داد: در این تصادفات ۱۹۱ نفر مجروح شدند.

وی از افزایش ۶۹ درصدی تعداد تصادفات در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده تصادف موتورسیکلت پنج مورد ثبت شده که متأسفانه هفت نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

مزارعی بیشترین تصادفات جاده‌ای را مربوط به بومی‌های استان اعلام کرد و گفت: افزون بر ۸۰ درصد تصادفات نوروز امسال مربوط به رانندگان بومی است.

وی اظهار داشت: پلیس راه با گشت‌های مختلف محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان بوشهر حضور فعال دارد و با متخلفان به شدت برخوردار می‌کند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر رعایت سرعت مجاز، فاصله طولی و جلوگیری از انحراف به چپ را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اکنون محورهای خروجی استان بوشهر پرتردد است ولی گره ترافیکی وجود ندارد و رفت و آمد روان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر