پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۵۴۹
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وزش بادهای شمالی روی دریا به‌ویژه در نواحی مرکزی و جنوبی این استان تا فردا سه‌شنبه تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این مدت پدیده غالب در سطح استان و روی دریا، وزش باد خواهد بود که در نواحی مستعد، احتمال خیزش گردوخاک نیز وجود دارد.

وی افزود: با توجه به وزش بادهای شمالی سواحل استان نیز تا فردا شب در اغلب ساعت‌ها مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف، همراه با وزش باد و در برخی از نقاط همراه با گردوخاک پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی، در قسمت‌های شمالی با سرعت ۱۲ تا ۳۶ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های مرکزی و جنوبی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و در برخی از ساعت‌ها بیش از ۲۷۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۰، مد اول ساعت ۰۸:۱۱، جزر دوم ساعت ۱۳:۴۸ و مد دوم ساعت ۱۹:۴۴ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر