جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۰۹
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا در این استان از فردا پنجشنبه به تدریج بین چهار تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با این روند دمای هوا در دشتستان و همچنین شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر به مرز ۳۵ درجه سانتیگراد برسد.

وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین نشان دهنده آرامش نسبی شرایط جوی و دریایی استان بوشهر تا اواسط هفته آینده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی این مدت غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۵۲، مد اول ساعت ۰۸:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۹ و مد دوم ساعت ۲۱:۰۴ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر