پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۳۲
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: استان بوشهر در ایام ماه رمضان ۱۳۷ شهید تقدیم انقلاب کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت‌الله غلامپور عصر چهارشنبه در نشست با فرماندار بوشهر اظهار داشت: سرکشی از جامعه ایثارگران به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و توجه به مطالبات جامعه ایثارگری از برنامه‌های مهم است.

وی با بیان اینکه مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرهنگ ترویج شهادت و خانواده معظم شهدا خدمت می‌کنند، اظهار داشت: کارکنان این نهاد افتخار می‌کنند به حوزه ایثار و شهادت خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت ماه مبارک رمضان فضیلت‌های این ماه را برشمرد و افزود: برنامه بهار قرآن با شهدا به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان به نیابت از هر شهید برگزار می‌شود.

غلامپور با اشاره به پویش قرائت قرآن به نیابت از شهدا ادامه داد: این پویش مردمی که به صورت جزء‌خوانی و ختم کامل قرآن برگزار می‌شود به گونه‌ای طراحی شده که هر فرد به نیابت از یک شهید جز و یا کل قرآن کریم را قرائت می‌کند.

وی ماه رمضان را یادآور رشادت‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: ماه مبارک رمضان در ۸ سال دفاع مقدس رنگ و بوی دیگری داشت به‌گونه‌ای که از بیش از ۲ هزار شهید دفاع مقدس استان بوشهر ۱۳۷ رزمنده آن در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر