شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۵۹
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: انبار خریداری شده برای نگهداری و جمع‌آوری اموال توقیفی در این استان پس از انجام روند قانونی تحویل شد.

به گزارش فکرشهر، رحیم بهادری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا فزود: این انبار با هدف حفظ سلامت و یکپارچه سازی نگهداری کالاها و با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان از محل بودجه سازمان اموال تملیکی و وزارت اقتصاد و دارایی خریداری شده است.

وی اظهار کرد: با تجهیز، قفسه بندی و هوشمند سازی انبار خریداری شده که ۱۸ هزار مترمربع مساحت دارد و ۱۰ هزار مترمربع از این فضا به صورت سوله است انبارهای غیر استاندارد اموال تملیکی در استان بوشهر به طور کامل برچیده می‌شود.

بهادری ادامه داد: راه‌اندازی این انبار استاندارد موجب صرفه‌جویی چشمگیر در هزینه نگهداری و همچنین سلامت کالاهای بیت المال خواهد شد.

وی یادآور شد: نداشتن انبارهای ملکی برای طبقه بندی مناسب کالاهای توقیفی از جمله مشکلات مجموعه جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان بوشهر بود که با همت و پی‌گیری مسئولان استان این مشکل برطرف شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: در زمان حاضر ۱۳ سوله استیجاری مربوط به جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در استان بوشهر وجود دارد که به دلیل ملکی نبودن آنها امکان ایجاد هیچ زیرساخت مناسبی از جمله نوع چیدمان، انبارداری، تجهیزات، دوربین و سیستم اطفای حریق و کنترل در آنها وجود ندارد.

بهادری ادامه داد: با تاسیس انبارهای استاندارد فروش اموال تملیکی امکان نگهداری استاندارد کالاهای بیشتری در استان فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: این اداره کل پارسال یکی از پر کارترین سال‌های کاری خود را تجربه کرد و پس از ثبت رکوردهای چشمگیر در فروش و تعیین تکلیف کالاهای در اختیار خود توانست توجه وزیر اقتصاد را جلب و در روزهای پایانی سال وزیر اقتصاد و امور دارایی طی نامه‌ای از همه کارکنان اموال تملیکی بوشهر تقدیر کرد.

بهادری افزود: عملکرد این اداره کل که با همراهی، حمایت و توجه دستگاه قضا، تعزیرات حکومتی، دادستانی و معاونین و همچنین گمرگ و اداره بندر در استان همراه بود، پس از ارزیابی عملکرد، وزیر اقتصاد و دارایی طی نامه‌ای جداگانه از دادستان، رئیس کل دادگستری و همچنین معاونین دادستانی استان بوشهر بابت توجه و حمایت ویژه از اموال تملیکی استان تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر