جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۷۷۵
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از خودگذشتگی نیروی حراست، مانع سرقت مسلحانه از انبارهای اموال تملیکی در بوشهر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رحیم بهادری ظهر پنجشنبه در عیادت از سجاد گرگوری نیروی وظیفه‌شناس حراست و حفاظت بوشهری در بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر با اشاره به اقدام ناموفق سارقان به بیت‌المال در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: نیمه شب گذشته نیروی حفاظت وظیفه‌شناس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی که در حین گشت‌زنی متوجه ورود ۲ نفر مسلح در محوطه انبارها شده بود، پس از درگیری و جلوگیری از سرقت سبب فرار آنها شد.

وی افزود: سجاد گرگوری با فداکاری و رشادت با وجود مسلح بودن ۲ سارق بدون فوت وقت مانع سرقت بیت‌المال در انبارها شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با بیان اینکه در انبارهای این سازمان کالاهای قاچاق، ضبط شده و متروکه تا تعیین تکلیف در آنها نگهداری می‌شود اضافه کرد: یک انبار جدید با هدف حفظ سلامت و یکپارچه‌سازی نگهداری کالاها با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان امسال تحویل این مجموعه شده است.

بهادری افزود: با تجهیز، قفسه‌بندی و هوشمند سازی انبار خریداری شده حدود ۱۸ هزار متر مربع به ظرفیت انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر افزوده شد.

رئیس حراست و حفاظت اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته گفت: بلافاصله پس از درگیری و فرار سارقان، نیروی وظیفه‌شناس که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود با وجود جراحت از ناحیه سر خود را به دفتر نگهبانی می‌رساند و به کمک همکار خود نیروی انتظامی را مطلع می‌کند و بلافاصله مأمورین نیروی انتظامی و مسئولین حراست در محل حضور یافتند و تحقیقات از همان نیمه شب آغاز شد.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت عمومی سجاد گرگوری نیروی حفاظت وظیفه‌شناس بوشهری خوب است و فقط از ناحیه سر جراحت سطحی و مقداری بدن درد دارد که با اقدامات اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی بوشهر مورد معالجه قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر