جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۱۸
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیر از کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم شهرستان دیر به بازسازی عتبات عالیات در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسین چاهبندی عصر پنجشنبه در گردهمایی اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیر، اظهار داشت: ایران اسلامی گام‌های بلندی در راستای مهم‌ترین مأموریت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات یعنی توسعه حرم های مقدس و بازسازی امام زاده‌ها در کشور عراق برداشته است.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیر، راه اندازی مواکب از دیگر مأموریت‌های این ستاد دانست و افزود: این موکب ها در حال حاضر به عنوان یک ستاد برای مقابله با بحران‌های مختلف آماده خدمات رسانی هستند.

وی با بیان اینکه از ۹۵ موکب استان بوشهر ۳۵ موکب در کشور عراق است، بیان کرد: موکب بیت الزهرا سلام الله علیها شهرستان دیر از سال ۹۶ در عراق مستقر شده که در ایام اربعین پذیرای بیش از ۱۰ هزار زایر ایرانی و خارجی است.

چاهبندی با اعلام اینکه ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیر از ستادهای برتر در استان بوشهر است، گفت: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهر دوراهک به جمع آوری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی به عنوان ستاد برتر در سال ۱۴۰۱ در استان بوشهر انتخاب شده است.

وی افزود: سال گذشته با همکاری خوب مردم عاشق اهلبیت شهرستان دیر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نذورات جمع آوری شد.

مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیر گفت: این ستاد در کنار مأموریت‌های محوله در زمینه‌های دیگر نیز فعال است و سال گذشته ۵۶۵ میلیون تومان برای هزینه‌های آشپزخانه و خرید سرم و اکسیژن به بیمارستان امام هادی علیه السلام شهرستان دیر کمک کرده و ۱۱۰ جفت کفش نیز بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع کرده است.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مأموریت‌های ما استقرار موکب در کرمان در ایام سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که از محل کمک‌های مردمی انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر