سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۵۸۶۷
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف شده و جبهه مقاومت قوی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با تبریک ولادت کریم اهل بیت اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته حضرت امام حسن مجتبی (ع) حلم و بردباری ایشان بود؛ تبلیغات مسموم معاویه آنچنان تأثیر کرده بود که مردم کینه آل علی به دل داشتند.

وی افزود: روزی در مدینه مرد شامی با امام حسن روبرو شد و شروع به دشنام دادن به آن حضرت کرد، آقا گوش داد و وقتی دشنام دادن او تمام شد با خوشرویی به او سلام کرد و گفت که فکر می‌کنم غریبی یا به اشتباه افتاده‌ای، اگر از ما راضی نیستی از تو رضایت داریم اگر چیزی از ما بطلبی عطا خواهیم کرد، اگر نیاز به راهنمایی داری ارشاد می‌کنیم، اگر گرسنه ای شما را سیر می‌کنیم و هرچه نیاز داشتی برائت فراهم کنیم، تا وقتی اینجا هستی مهمان خانه ما هستی.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: مرد شامی بعد از این برخورد عرق شرم ریخت، به شدت گریه کرد و گفت: گواهی می‌دهم که تو جانشین پیامبر خدا در زمین هستی؛ الان تو و پدرت محبوب ترین فرد نزد من هستید و تا در مدینه بود مهمان امام حسن بود و از مریدان و پیروان خاندان نبوت و امامت شد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در موضوع کشف حجاب اشاره کرد و افزود: آقا فرمودند مسئله حجاب محدویت شرعی و قانونی است، محدودیت دولتی نیست و کشف حجاب هم حرام شرعی است و هم حرام سیاسی.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: کسانی که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند چه کسانی پشت این قضیه هستند. بعضی از افرادی که کشف حجاب می‌کنند اهل دین هستند، اهل تضرع و ماه رمضان هستند. ایشان نوید دادند که این مسئله حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شب‌های قدر در پیش است؛ ماه رمضان مهمانی عمومی است و لیله القدر مهمان خانه خصوصی است و مال هر کس نیست. هرکس توفیق ندارد افرادی اجازه دارند که ویژگی‌های خاصی دارند. بکوشیم که آن شرایط را پیدا کنیم که دعوت شویم و در این مهمان خانه وارد شویم.

امام جمعه عسلویه سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی را پیشاپیش تسلیت گفت و افزود: علی (ع) دومین شخصیت عالم بشریت است، کسی که خدا و رسول خدا به وجود ایشان مباهات می‌کند و مایه افتخار آنها است.

وی بیان کرد: جمعه آینده روز قدس است؛ روز قدس امسال باید متفاوت باشد و حضور امسال حساس‌تر و ویژه‌تر است، مثل ۲۲ بهمن متفاوت است و هم خودتان در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنید هم دیگران را ترغیب کنید.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: به لطف خدا رژیم صهیونیستی رو به زوال است و تظاهرات چندین هزار نفری در داخل خودشان نشانه زوال است. آقا فرمودند ما گفتیم ۲۵ سال انگار خودشان عجله دارند زودتر از بین بروند و فروپاشی نزدیک است به ۸۰ سالگی نمی رسند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف شده و جبهه مقاومت قوی شده است. قدرت جبهه مقاومت ده برابر شده است و این را خود دشمنان هم می‌گویند. آرزو می‌کنیم به زودی رژیم صهیونیستی از بین برود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر