جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۰۷۵
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس استان بوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی موحدی صبح دوشنبه در دیدار جمعی از فرهنگیان شهرستان دشتی ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و گرامیداشت شب‌های پربرکت قدر اظهار داشت: نظام تعلیم و تربیت را دستگاهی پیشرو و خدوم در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی افزود: با همه مشکلات و هجمه‌های دشمن که نقطه اصلی یعنی آموزش و پرورش را هدف گرفته است جامعه دانش آموزی با هدایت معلمان در تمام برنامه‌های معنوی اجتماعی و فرهنگی هوشیاری خود را با حضور حداکثری نشان دادند.

موحدی با اشاره به اتفاقات مطلوبی همچون اعتکاف دانش آموزی خلوص نیت در تشییع پیکرهای شهدای گمنام استقبال شایسته از راهیان نور و بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و آموزشی افزود: این امور معروف را باید نشان از تأثیرات مثبت تربیتی بر دانش آموزان دانست که تلاش جامعه معلمین در این زمینه قابل ستایش است.

حجت الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه شهرستان دشتی با برشمردن فضیلت لیالی قدر و ضرورت توجه نسل جوان و نوجوان به این آئین‌های معنوی از خدمات دست اندرکاران جامعه فرهنگی شهرستان و استان تقدیر کرد.

حجت الاسلام سید مهدی طاهری مدیر حوزه علمیه شهرستان با تاکید بر صبغه علمی و دینی دشتی از جامعه فرهنگی خواست با ترغیب دانش آموزان مستعد برای تحصیل در حوزه‌های علمیه زمینه‌های رشد معنوی نسل انقلابی را فراهم‌کنند.

حجت الاسلام رستمی دبیر اجرایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دشتی بر ضرورت اجرای این فریضه در سطح جامعه با همکاری نظام تعلیم و تربیت تاکید نمود.

عبدالمهدی شریف نژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی هدف از تشکیل این جلسه را تشکیل کارگروه‌هایی جهت بهره مندی از فکر و اندیشه معلمان برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی شهرستان دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر