شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۱۶۲
سه‌شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس‌جنوبی گفت: در سال گذشته با تلاش متخصصین ایرانی و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی ، ۹۳۰ قطعه راهبردی مورد نیاز در کارگاه مرکزی این پالایشگاه ساخته و مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، بهزاد سالاری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسیر حرکت پالایشگاه چهارم پارس‌جنوبی برای مهار تورم و رشد تولید، ساخت و استفاده از کالاهای ایرانی مورد نیاز صنعت، افزایش تولید، کاهش هزینه‌ها و ارتقا بهره‌وری است.

وی افزود: اگر چه با برنامه‌ریزی و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان کشور در کارگاه مرکزی این مجموعه، سال گذشته ۹۳۰ قطعه و تجهیزات کلیدی مورد نیاز پالایشگاه بومی‌سازی و ساخته شد اما برای عملیاتی‌کردن شعار امسال رنیز برنامه‌های وسیع‌تری در این بخش مد نظر قرار گرفته است.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس‌جنوبی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ کارکنان و متخصصان این مجموعه توانستند با پیروی از دستورات و قوانین ایمنی بیش از ۲۹ هزار و ۴۳۶ نفرروز کار را ثبت و گامی مهم برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بردارند.

سالاری ادامه داد: در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌های ظالمانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان ایرانی توانسته‌اند با شناسایی دقیق نیازمندی‌های این مجموعه، یک انقلاب تولید در مجتمع گاز پارس جنوبی رقم بزنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، در سال گذشته بیش از ۱۶۹۴ مورد عملیات و کار شاخص در کارگاه مرکزی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی ثبت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر