چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۴۱۷
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از دستگیری عامل سرقت مسلحانه در شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در هفته گذشته در شهرستان کنگان، موضوع به صورت ویژه ای در دستور کار مأموران پلیس آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی موفق شدند پس از یک هفته کار اطلاعاتی مخفیگاه عامل سرقت مسلحانه که فردی سابقه دار است را شناسایی و طی یک اقدام ضربتی او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده، به یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت شهروندان اعتراف کرده، گفت: در اجرای دستور مقام قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی که ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک عدد پلاک سرقتی موتورسیکلت، یک قبضه سلاح کلاشینکف دخیل در سرقت مسلحانه به همراه یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این سارق سابقه دار پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس شهرستان اقدامات پیشگیرانه انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم بوده و در اقدامات پیشگیرانه اجتماعی، آموزش‌ها و هشدارهای پلیسی نیز به صورت مستمر در فضای مجازی و اماکن عمومی سطح شهرستان از جمله مساجد اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر