جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۴۶۹
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: تا عید فطر بیش از پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین محرومان و نیازمندان استان بوشهر توزیع می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الله پارمان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توزیع بسته‌های معیشتی در نقاط مختلف در ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: در مرحله ۱۰ فاز یک رزمایش همدلی و احسان توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری، هیئت‌ها و گروه‌های مردمی خانواده‌های نیازمندان استان شناسایی شد و بیش از پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی تا عید فطر بین آنها توزیع می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی افسران ولایت استان بوشهر یکی از کارهای مهم در ماه رمضان را کمک به نیازمندان و فقرا دانست و بیان کرد: بنیاد احسان اقلام غذایی در ماه رمضان تهیه کرده که توسط گروه‌های مردمی به تمام نقاط استان و نقاط دور دست به خانواده‌های محروم می‌رساند.

این فعال گروه جهادی با بیان اینکه بعضی از خانواده‌ها ممکن است در این ماه به یکسری مواد غذایی نیازمند باشند خاطر نشان کرد: تلاش شده تا مشکلات ارزاق خانواده‌های نیازمند و محروم تا حدودی برطرف شود.

پارمان ادامه داد: این کار برای گروه‌های جهادی همکار یک زمینه خدمت‌رسانی خالصانه است که می‌توانند در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، خانواده‌هایی که مشکلات دیگری دارند شناسایی و گره‌گشایی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر