جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
برای اولین بار در تاریخ فوتبال بوشهر؛
کد خبر: ۱۳۶۴۸۱
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: بازی برگشت تیم های پارس برازجان و سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان ایران با برد تاریخی برازجانی ها همراه شد.

به گزارش فکرشهر، دیدار برگشت دو تیم پارس برازجان و سپاهان اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور در ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر با حضور پرشور و پرتعداد تماشاگران برگزار شد.

در نیمه اول دیدار با توجه به شرایط جوی و وزش شدید باد موقعیت های چندانی روی دروازه های دو تیم ایجاد نشد اما در نیمه دوم این تیم سپاهان بود که روی یک غافلگیری توسط کارا نصیری دروازه پارس را باز کرد.

پس از آن کادر فنی تیم پارس دست به تعویض زد و با چند تغییر و حمایت بیش از هزار هوادر پر شور حاضر در ورزشگاه شب دراماتیک فوتبال دشتستان را رقم زد و توانست دو گل به ثمر برساند.

ابتدا حسین محمدرضایی از روی نقطه پنالتی گل اول پارس برازجان و گل تساوی را به ثمر رساند تا بازیکنان امیدوار شده و پس از آن توسط آریا شفیع دوست ستاره این هفته های پارس با ضربه کاشته دروازه سپاهان اصفهان را برای باز دوم باز کنند تا این نتیجه در پایان نود دقیقه و همچنین 120 دقیقه باقی مانده و با توجه به دیدار رفت کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی این شاگردان ایمان نژاد در پارس برازجان بودند که با درخشش دروازه بان که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، موفق شدند 3 بر0 حریف متمول و نامدار خود را شکست داده و برای اولین بار در تاریخ فوتبال استان بوشهر به فینال مسابقات لیگ برتر نونهالان راه یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر