پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۴۹۷
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: ملاقات مردمی در مساجد به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، نشست مسئولین اداره کل تامین اجتماعی استان با مردم در مسجدشهید سید مصطفی خمینی برگزار شد.

در این دیدار‌ شهروندان درخواست‌های خود را به دور از هرگونه تشریفات با سرپرست و سایر مدیران در میان گذاشتند.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، ضمن بررسی مشکلات مردم ، راهکارهای قانونی را ارائه و موارد را پس از بررسی و کارشناسی برای رسیدگی و اقدام لازم به مراجع ذیربط ارجاع داد.

بازدرهوا بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) توسط مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی سیزدهم شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای  ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.  

وی با اشاره به سخنان مقام رهبری در خصوص خدمت به مردم و حل مشکلات آنان افزود: اساس همین رویکرد ملاقات های مردمی به صورت چهره به چهره در دستور کار مجموعه سازمان تامین اجتماعی قرار گرفته است و این برنامه یکی از طرح های خوب معاونت فرهنگی و اجتماعی بوده که در مساجد برگزار شد و مورد استقبال مردم استان قرار گرفت.

بازدرهوا با اشاره به نحوه دریافت مشکلات مخاطبین سازمان ادامه داد: ما  برای حل مشکلات مردم به شیوه های مختلف با شرکای اجتماعی سازمان  در ارتباط هستیم؛ حالت اول به صورت ملاقات مردمی در ساختمان اداره کل تامین اجتماعی استان و با حضور کارشناسان، پاسخگوی مراجعات مردمی هستیم و حالت دوم از طریق سامانه 1420 مشکلات و معضلات مختلف، احصا و اولویت‌‌بندی شده و در اختیار کارشناسان قرار می‌گیرد‌ و طی جلساتی ضمن هم اندیشی، پیگیر برطرف‌شدن مشکلات در زمانبندی مشخص شده هستیم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان در ادامه افزود: حالت سوم دیدار‌های ما در قالب‌ ملاقات‌های‌ چهره به چهره با مردم، در مساجد مختلف سطح شهر است، که پاسخگوی مشکلات مردم هستیم.

محمد جواد بازدرهوا بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این دیدارها، ارتباط بی‌واسطه ‌و مستقیم مردم با مسئولان است. مهم است که مردم بتوانند مدیران را در کنار خود ببینند و برای حل مشکلاتشان به آن‌ها مراجعه کنند.

وی در پایان ، با توجه به استقبال خوب مردم، ابراز امیدواری کرد که این دیدارها تداوم یافته و در سایر محلات نیز اجرا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر