پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر ـ مصطفی منفرد؛ لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خارگ به مبلغ هشتاد و هشت میلیارد تومان پس از تصویب در شورای اسلامی و انجام مراحل اداری و قانونی برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۳۶۵۳۸
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش «فکرشهر»، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری خارگ به مبلغ هشتاد و هشت میلیارد تومان پس از تصویب در شورای اسلامی و انجام مراحل اداری و قانونی برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

رئیس شورای شهر خارگ افزود، امسال با توافق همه اعضای شورای شهر؛ از بودجه مصوب شده ۵۹ درصد به بخش عمرانی و ۴۱ درصد به بخش جاری تخصیص داده شد

علی پور عنوان کرد؛ امسال اعضای شورای شهر بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرداری، مسائل فرهنگی، مذهبی اجتماعی، ساماندهی وضعیت اسکله صیادان و افزایش بهره وری منابع انسانی شهرداری تاکید کردند تا این بخش های مهم و عام المنفعه در تصویب بودجه سهم قابل توجهی داشته باشند که باید با مدیریت صحیح مدیریت شهری به نهایت مطلوب برسد. 

لطف اله علی پور ادامه داد: بی شک وظیفه ی اصلی شورای شهر بعنوان نمایندگان قانونی مردم نظارت بر عملکرد شهردار و نحوه ی صرف بودجه بصورت احسن برای حصول بهترین نتیجه خواهد بود تا زیرساخت ها و امکانات رفاهی، فرهنگی و تفریحی مردم به سطح قابل قبولی برسد و پیشرفت اساسی در سطح شهر و رضایت جمعی کاملا مشهود باشد.

رئیس شورای شهر خارگ در پایان ضمن قدردانی از همراهی و دقت نظر اعضای شورای شهر در تدوین و تصویب کلیات بودجه گفت امیدواریم با تخصیص این میزان بودجه و برنامه ریزی های انجام گرفته، درسال 1402 شاهد شکوفایی و رونق هر چه بیشتر جزیره کهن خارگ باشیم

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر