شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۲۱
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۶

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: وقوع جرایم در استان بوشهر طی ماه رمضان حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی مهرانگیز ظهر دوشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران با بیان اینکه ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر قبل از عید نوروز از زندان آزاد شدند اظهار داشت: بر اساس قول داده شد امروز ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر با مشارکت همگانی آزاد شدند.

وی بدهی این زندانیان جرایم غیرعمد مالی را بیش از ۹۲ میلیارد تومان دانست و با قدردانی از گذشت شاکیان بیان کرد: از این میزان بدهی شاکیان ۸۰ میلیارد تومان گذشت کردند و ۷ میلیارد تومان به‌صورت وام بانکی و ۵ میلیارد تومان هم از سوی خیران و نهادهای مختلف پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه هم اینک ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی در زندان‌های استان بوشهر حبس هستند گفت: اگر خیران در قالب ستاد دیه کمک کنند در اولین فرصت نسبت به آزادی آخرین گروه زندانیان جرایم غیرعمد مالی اقدام می‌شود.

۷۰ زندانی منتظر کمک خیرین

مهرانگیز ادامه داد: ۷۰ نفر زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر ۱۲۴ میلیارد تومان بدهی دارند که نیاز به توجه خیران و گذشت شاکیان است.

وی از کاهش جرایم در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: توجه ویژه‌ای به ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر می‌شود و نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ درصد جرایم در استان بوشهر در این ماه با عظمت کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به برگزاری مراسم ویژه در ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان تصریح کرد: در لیالی قدر مراسم ویژه‌ای در زندان‌های استان بوشهر برگزار شد.

۴۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر با بدهی ۹۲ میلیارد تومان با مشارکت خیران، گذشت شاکیان و همکاری بانک‌ها آزاد شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر