پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۶۶۴۱
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش می‌شود در نشست تخصصی نیاز مالی هیئت‌های ورزشی استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع بزرگ حوزه نفت، گاز پرداخت شود.

به گزارش فکرشهر، اکبر پورات در نشست تخصصی و جداگانه با هیئت‌های ورزشی جانبازان و معلولین، قایقرانی، شنا، بسکتبال، کاراته، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، شطرنج استان و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر که به مدت چهار ساعت بطول انجامید، مشکلات و نیازمندی‌های خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مطرح کردند.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، نماینده شهردار و موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر و دیگر مسئولان مرتبط با درخواست‌های هیئت‌های ورزشی حضور داشتند، که نیازها و مشکلات آنان به صورت دقیق و ویژه با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بررسی و دستورات لازم جهت حمایت و همکاری و اعلام نتیجه فوری صادر شد.

پورات افزود: با تشکیل این گونه جلسات و با داشتن برنامه ریزی مناسب می‌توان گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش استان بوشهر برداشته شود که امیدواریم امسال شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هر آنچه در توان استان باشد برای توسعه ورزش حرفه‌ای و همگانی به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: باید بر تخصیص اعتبارات هماهنگ با برنامه‌های ورزشی و تقویم هر هیئت مد نظر اداره کل ورزش استان بوشهر باشد.

وی تاکید کرد: با نگاه ویژه‌ای که استاندار بوشهر دارند و برنامه ریزی مناسبی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم به صورت ویژه در سال جدید از مسابقات ورزشی حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از اثرات ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نیز غافل نشویم.

پورات خاطرنشان کرد: در همین راستا جلساتی به زودی باحضور سازمان برنامه و بودجه استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در بخش مسئولیت های اجتماعی دارند، جهت معرفی برنامه‌ها و طرح نیازها هیئت‌های ورشی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است این نشست با دستور ویژه استاندار بوشهر در راستای رفع مشکل هرچه سریع‌تر هیئت‌های ورزشی استان و توجه خاصی که دکتر محمدی‌زاده نسبت به جامعه ورزشی، نشاط اجتماعی و جوانان دارند با ماموریت ویژه به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ارائه کردند برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر