جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۰۶۷
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۷

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روز سه شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان بوشهر افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده باران در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش فکرشهر، طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و بر روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین پیش بینی می‌شود در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد، دریا تا حدودی مواج شود.

وی گفت: روز سه شنبه در برخی ساعات بر پوشش ابر در آسمان استان بوشهر افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز گاهی وزش باد و در صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در طول روز گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر در سواحل جنوبی در ساعاتی از بعد از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر