چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۲۲۹
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و صنایع مستقر در جزیره خارگ بررسی‌های مورد نیاز برای امکان سنجی کاشت میوه‌های استوایی را به عمل آورند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر سه شنبه در کارگروه مخاطرات زیست محیطی خارگ اظهار داشت: طرح‌های اقتضایی و پروژه‌های زیست محیطی به منظور استاندارد سازی فعالیت‌ها در صنایع و شرکت‌های نفتی در حال برنامه ریزی و تدوین است که به زودی روند آن اجرایی خواهد شد.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود صنایع مستقر در جزیره خارگ برای افزایش تولید از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف علی الخصوص محیط زیست به منظور دستیابی به تکنولوژی‌های روز و دستیابی به طرح‌های کارآمد استفاده کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: شرکت صف مجری طرح ان جی ال خارگ با همکاری محیط زیست نسبت به ایجاد فضای سبز بر اساس جانمایی مشخص شده اقدامات عملیاتی را آغاز کند تا شاهد روند رو به جلو در این زمینه باشیم.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و صنایع مستقر در جزیره خارگ نسبت به بررسی‌های مورد نیاز جهت امکان سنجی کاشت میوه‌های استوایی را به عمل آورند تا در این زمینه هم به مرور شاهد توسعه کاشت درختان مثمر باشیم، همچنین اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۱ در حوزه محیط زیست از طرف محیط زیست و شرکت‌های نفتی و شهرداری در خارگ صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر