پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۳۷۲۸۹
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مرجعیت منطقه جنوب استان بوشهر در حوزه درمانی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، دکتر احمد یزدان پناه چهارشنبه ۶ اردیبهشت در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار کرد: روزانه بیماران شهرستان‌های مجاور و دو استان فارس و هرمزگان به بخش‌های مختلف بیمارستان مراجعه می‌کنند و از خدمات درمانی بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از کارکنان صنعت نفت و گاز منطقه نیز در این مرکز درمان می‌شوند تصریح کرد: بیمارستان کنگان باید مرجعیت منطقه جنوب استان بوشهر در حوزه درمانی باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: نقطه عطف بهداشت و درمان شهرستان کنگان رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان است که با جوانی و روحیه انقلابی توانسته‌اند همراهی مسئولین انقلابی کیفیت ارائه خدمات را در این شهرستان بالا ببرند.

دکتر یزدان پناه باید در حوزه درمانی برنامه‌ریزی‌ها همراه با آینده‌نگری باشد افزود: حوزه سلامت شهرستان کنگان باید توسط صنایع مستقر در منطقه به‌صورت ویژه دیده شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ضریب اشغال تخت‌های بیمارستانی در کنگان باید با سیاست‌گذاری صحیح و علمی بالاتر رود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر عمل‌هایی در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام می‌شود که قبلاً نبوده است افزود: متولی نظام سلامت حوزه بهداشت و درمان است.

دکتر یزدان پناه گفت: تمام تلاش تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ارائه خدمات باکیفیت به مردم و کسب رضایت حداکثری است و در این راه از هیچ‌گونه تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه جامعه نظارتی بر بیمارستان‌های استان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و با ارزیابی و نظارت دقیق مسائل مشکلات را احصا و نقاط قوت را تقویت می‌کنیم و در نتیجه این کار موجب ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و افزایش رضایتمندی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر