جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۰۸
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت: انتظار می‌رود صنایع جنوب استان بوشهر به حوزه سلامت کنگان نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد غریبی ظهر چهارشنبه در نشست با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: ارتقای خدمات در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه بهداشت و درمان نیازمند همراهی و همدلی تمامی مسئولان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با حضور دو نیروی جوان و انقلابی به‌عنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان کنگان همراهی و همدلی سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان با این حوزه بیشتر شده است.

غریبی اضافه کرد: دشمن با هیاهو و راه‌اندازی جنگ روانی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد و وظیفه ما این است که با تمام وجود با گذشتن از جان و آبروی خود از انقلاب اسلامی ایران حفاظت کنیم و یکی از این کارها افزایش رضایتمندی مردم با ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده است.

فرماندار شهرستان کنگان ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: همه مسئولین به‌ویژه مسئولین صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر به حوزه سلامت شهرستان کنگان باید با نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دید و نگاه مسئولین ارشد حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به حوزه بهداشت درمان جنوب استان تغییر کرده است و در همین راستا شاهد تحولات بسیار خوبی در این حوزه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر