پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۳۹
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم گفت: تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان دیلم مربوط به سال ۱۴۰۱ جذب و تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد اسدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دیلم در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: شهرستان دیلم الزاماً باید سند توسعه داشته باشد و افق دیلم ۱۴۱۴ باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی ترسیم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دیلم افزود: تاکنون بالغ بر ۷۰ درصد از اعتبارات عمرانی تملک دارایی سرمایه‌ای شهرستان مربوط به سال ۱۴۰۱ جذب و تخصیص یافته و با تلاش مضاعف انتظار می‌رود تا پایان سال مالی (تیرماه سال جاری) سهم جذب اعتبارات از رقم فعلی نیز افزایش یابد.

وی یادآور شد: با دستور وزیر کشور به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر هیأت دولت به شهرستان دیلم در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی حوزه نفت و گاز شهرستان، مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه عمران شهری و روستایی از وزارت نفت در دستور پیگیری ویژه است که انتظار می‌رود با تزریق اعتبار مذکور برخی پروژه‌های شاخص هدف‌گذاری شده بویژه در حوزه روستایی و تأمین منابع آب طرح‌های آبخیزداری اجرایی و عملیاتی شود.

اسدی گفت: با دستور وزیر کشور و رایزنی با وزیر نیرو بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه خط انتقال آب و تکمیل مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر امام حسن در حوزه شرکت منابع آب ایران در وزارت نیرو در دستور پیگیری ویژه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر