شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۳۵۶
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: با آغاز طرح ساماندهی آب های سطحی در بوشهر، آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز دهکده گردشگری از محل جمع آوری آب‌های خیابان شهید مطهری تامین می‌شود.

به گزارش فکرشهر، ساسان محبی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از دهکده گردشگری بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: آب‌های رها شده در کانال دفع آب‌های سطحی در خیابان شهید مطهری با دبی و کیفیت مناسب از طریق لوله‌گذاری به دهکده گردشگری بوشهر در حال انتقال است.

وی بیان کرد: با توجه به آزمایش های انجام شده این آب‌ها از کیفیت و استاندارد لازم برای آبیاری فضای سبز برخوردار هستند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر تصریح کرد: برای انتقال آب های سطحی خیابان شهید مطهری در مجموع بیش از پنج هزار متر لوله گذاری انجام شده و پروژه آبرسانی به فضای سبز دهکده گردشگری اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: با توجه به مخزن موجود در محدوده تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بخشی از آب جمع آوری شده نیز به فضای سبز بلوار آزادی اختصاص داده شده است.

محبی افزود: در محدوده میدان غدیر، پارک لیان و بلوار شهید قرنی نیز برای تامین آب فضای سبز محدودیت هایی وجود دارد که براساس برنامه ریزی انجام شده آب موردنیاز فضای سبز این مناطق نیز از محل جمع‌آوری آب‌های سطحی انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر