شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۵۴۰
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری و طی تبادل اطلاعاتی با مأموران آگاهی شهرستان بم استان کرمان موفق به دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ سید علی مهدیان عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مشکوک خانم میانسال تبعه افغانستان در منزل مسکونی خود در شهر کاکی، موضوع در دستور کار افسران پلیس آگاهی و مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: با بررسی‌های تخصصی کارآگاهان، احتمال قتل عمد قوت گرفت و با تحقیقات تکمیلی، انگشت اتهام به سوی همسر متوفی که با یکدیگر سابقه درگیری و اختلاف داشتند، نشانه رفت.

وی از اقدامات فنی پلیس جهت شناسایی محل اختفا خبر داد و گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی با همکاری مأموران پلیس آگاهی شهرستان بم در استان کرمان، موفق شدند متهم که تبعه افغانستان و قصد خروج از کشور را داشته، ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاهش در شهر بم شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ مهدیان ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به قتل اعتراف و علت آن را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است و در این راستا انتظار پلیس از مردم اعلام هر گونه هنجارشکنی از سوی مخلان نظم و امنیت عمومی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر