شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۶۷۴
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۹

فکرشهر: آیت الله نوری همدانی با بیان اهمیت اجرای احکام اسلامی در جامعه گفتند: احکام خدا را نمی توان تعطیل کرد و باید آن را اجرایی نمود همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا که مصیبتی شده و ما هم مکرر گفتیم و نوشتیم ولی همچنان برقرار است باید مورد توجه باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله نوری همدانی، پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری قم ضمن تشکر از زحمات قوه قضائیه خاطر نشان کردند: اجرای امر به معروف و نهی از منکر با در نظر گرفتن شرایطش لازم و ضروری است.

معظم له در ادامه با اشاره به مشکلات معشیتی افزودند: باید توجه داشت بخشی از مشکلات که‌ در جامعه وجود دارد ریشه در مشکلات اقتصادی دارد و باید این مسئله و مشکل حل شود. مردم امروز در سختی معیشت هستند و باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنان اولویت کار مسئولان باشد.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اهمیت اجرای احکام اسلامی در جامعه گفتند: احکام خدا را نمی توان تعطیل کرد و باید آن را اجرای نمود همانطور که موضوع حجاب اهمیت دارد موضوع ربا که مصیبتی شده و ما هم مکرر گفتیم و نوشتیم ولی همچنان برقرار است باید مورد توجه باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر