جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۰۲
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

فکرشهر: در مسابقه پایانی این دوره از لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور، روز دوشنبه ۱۱اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۶ دو تیم پارس برازجان و فولاد خوزستان در مرکز ملی فوتبال در تهران رو به روی هم قرار گرفتند که در پایان تیم فولاد خوزستان با نتیجه ۳بر۲ از سد پارس گذشت و قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، در این بازی که با اعتراض هواداران پارس به داور مسابقه همراه بود، پارسی ها ابتدا با سه گل عقب افتادند اما در ده دقیقه انتهایی بازی توانستند دو گل از سه گل فولاد را جبران کنند. اما کامبک پارسی ها تکمیل نشد تا جام در خانه فولاد باقی بماند.

در این رقابت نزدیک ابوالفضل گرمسیری و ابوالفضل زاده عطار ( دو گل) گل های تیم فولاد را به ثمر رساندند. و ۲گل پارس را حسین محمدرضایی و مهرشاد آردان وارد دروازه فولاد کردند.

گفتنی است تیم پارس برازجان به مربی گری اصغر ایمان نژاد برای نخستین بار به عنوان یک تیم از استان بوشهر توانست به این مرحله از مسابقات لیگ برتر صعود نماید.

پارس برازجان در مراحل قبل توانسته بود از سد تیم هایی همچون فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان بگذرد و به فینال این رقابت ها صعود کند.

تیم پارس وابسته به باشگاه و آکادمی پارس چندسالی است که در رده های سنی پایه مشغول به استعدادیابی و آموزش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر