پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۹۳
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: توسعه متوازن و همه جانبه و تکمیل زنجیره ارزش افزوده در سطح استان دو رویکرد اصلی مدیریت اقتصادی ما است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی باستین عصر سه‌شنبه در آئین کلنگ زنی یک پتروپالایش در محدوده پارس شمالی در بخش بردخون شهرستان دیر، با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری پای کار هستیم، اظهار داشت: قطار اقتصادی ۲ سال است که در استان راه افتاده و هر روز شاهد کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های اقتصادی در استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر به رویکردهای اصلی مدیریت اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: توسعه متوازن و همه جانبه و تکمیل زنجیره ارزش افزوده در سطح استان دو رویکرد اصلی ما است.

وی عنوان کرد: اکنون شاهد استقرار صنایع در شهرستان‌های جنوبی و عدم توسعه و توازن منطقه‌ای در سایر نقاط استان هستیم که تمام تلاش ما بردن این توسعه به سایر مناطق استان است و طرح‌های بزرگی در راستای آمایش صنعتی استان بوشهر آغاز شده است.

لزوم ایجاد صنایع پایین دستی

باستین با اشاره به لزوم ایجاد صنایع پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی برای ایجاد ارزش افزوده، بیان کرد: با ایجاد پروژه‌هایی مانند این پتروپالایش حلال های صنعتی و نفت سفید و سایر محصولات اینجا تولید می‌شود.

وی ادامه داد: آغاز این پروژه را به مردم شهرستان دیر و بعد به استان بوشهر تبریک می گویم و امیدواریم مردم از مواهب آن بهره مند شوند و مستقیم در معیشت و اقتصاد آنها نقش داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه در هر پروژه‌ای از آغاز تا بهره برداری در کنار سرمایه گذاران هستیم، خاطرنشان کرد: حضور تک تک سرمایه گذاران را موهبتی برای خود می‌دانیم و در مقابل مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شویم، کوتاه نمی آییم و تا گرفتن نتیجه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر