پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۸۲۸
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌ کلمه - برازجان و مسیر روستاهای عطیبه، چهل‌زرعی و سمیعا تعریض و بهسازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ابراهیم رضایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و بهبود وضعیت راه‌های روستایی در شهرستان دشتستان را به عنوان یک اولویت مهم است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: در همین راستا نشستی را با رئیس و معاون سازمان راهداری در مورد تعریض و بهسازی راه کلمه – نی‌نیزک – برازجان داشتم و توافق کردیم که به صورت مشارکتی با مشارکت ایشان و بودجه‌ای که ما از منبع دیگری جذب خواهیم کرد کار انجام شود.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این پروژه از اولویت‌ها است بیان کرد: در شأن مردم شریف بخش بوشکان نیست که برای تردد به مرکز شهرستان از مسیر یک شهرستان دیگر استفاده کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با اجرای این پروژه ضمن حل این مشکل بزرگ، رونق به روستاهای این مسیر باز خواهد گشت و گردشگری این منطقه نیز جان خواهد گرفت.

وی افزود: در مورد تعریض راه ورودی روستاهای عطیبه، چاه‌زنگی، سمیعا و چهل‌زرعی نیز صحبت کردیم و قرار شد که حمایت کنند. از کندی عملیات اجرایی پروژه تعریض و بهسازی مسیر سعدآباد – وحدتیه گلایه کردم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر