جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۷۱
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران گفت: حمایت از توسعه تولید اولویت وزارت صمت در سال جاری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن ممتحن عصر پنجشنبه در بازدید از واحدهای صنعتی بوشهر اظهار داشت: وزارت صمت عزمی جدی برای تحقق رشد تولید دارد و در این راستا برنامه‌های مهمی به منظور تقویت تولید دنبال می‌شود.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران اضافه کرد: ایجاد اشتغالزایی در بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی توسط جامعه ایثارگران بسیار پر اهیمت و ارزشمند است.

ممتحن افزود: امروزه بزرگترین خدمت در جامعه، ایجاد اشتغالزایی بمنظور به‌کارگیری جوانان است که می‌تواند باعث اجر دنیوی و اخروی در راه خدا باشد و این توانمندی واحد صنعتی به عنوان بخشی ازافتخارات توسط جامعه ایثارگران است.

مشاور وزیر صمت و هماهنگ کننده امور ایثارگران ضمن اعلام آمادگی و حمایت لازم برای رفع مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد: در صورت داشتن مسائل و مشکلات مرتبط با تولید مراتب را به اداره کل صمت استان اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به بررسی و رفع مشکلات مربوطه رسیدگی شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حاشیه این بازدید گفت: این واحد صنعتی به صورت فصلی در زمینه عمل آوری و بسته بندی انواع آبزیان دریایی نظیر ماهی، میگو و غیره با ظرفیت تولید میانگین روزانه ۱۰۰ تن به همراه اشتغال مستقیم تقریباً ۳۰۰ نفر توسط فعالان صنعتی ایثارگر دفاع مقدس مشغول به فعالیت است.

مهدی صفوی افزود: قابلیت و توانمندی این واحد صنعتی که در زمینه صنایع شیلاتی بسیار موفق است علاوه بر تأمین نیاز داخلی، در زمینه صادرات محصولات خود به سایر کشورها نیز فعال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر