پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۹۷۷
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: انتظار می رود با تلاش بیشتر، اجرای طرح‌های آسفالت معابر در روستاهای دهستان انگالی تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، صالح رحیمی عصر پنجشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای دهستان انگالی اظهار داشت: توسعه عمرانی روستاهای شهرستان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در سطح روستاهای دهستان انگالی هستیم که انتظار می‌رود این طرح‌ها با سرعت و کیفیت مناسب تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: با توجه به تمام مشکلات و تنگناهای اعتباری، دولت همچنان بر اجرای طرح‌های هادی روستایی و محرومیت زدایی اصرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران توجه نمایند که اعتبارات دولتی با برنامه ریزی صحیح و اصولی هزینه شود.

رحیمی در این بازدید با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه خدمات به اهالی روستا از تلاش و زحمات حوزه عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن شهرستان بوشهر قدردانی نمود.

فرماندار بوشهر به همراه بخشدار مرکزی، مسئول اداره فنی و عمرانی فرمانداری، رئیس بنیاد مسکن شهرستان بوشهر با حضور در روستاهای دهستان انگالی از روند اجرای پروژه زیرسازی و آسفالت سطح روستاهای دهستان انگالی (روستاهای قلعه سوخته، رستمی، هفت جوش، عسکری، حمود، زردکی و روستاهای دیگر دهستان انگالی) بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر