سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۰۱۵
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: باید پایه کلی فعالیت‌های محوری در روستاها و محله‌ها مساجد باشد که راهبری آن به عهده یک روحانی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی ظهر جمعه در آئین تکریم و معارفه امام جماعت مساجد روستای بنه گز اظهار داشت: کاری‌های دینی، مذهبی فرهنگی و اجتماعی که در مساجد روستاها انجام می‌شود سر منشأ آنها امام جماعت مساجد هستند.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: جایگاه مساجد در همه فضاهای اجتماعی، سیاسی، توسعه‌ای و تمامی نیازهای جامعه دارای رتبه‌ای بالا است.

وی ادامه داد: اگر دوره ۴۴ سال گذشته نظام را بررسی کنیم خواهید دید پایه پیروزی انقلاب اسلامی و تمامی اقدامات مؤثر، مثبت و مفید در نظام جمهوری اسلامی از مساجد شروع شده است.

وی افزود: مساجد می‌توانند هم به عنوان محور وحدت، توسعه و هم به عنوان فرمانده میدان با حضور آحاد مردم در خیلی از فعالیت‌ها، نیازها و خواسته‌های و حتی مطالبه گری‌ها نقش بسیار خوبی داشته باشند.

لطفی تصریح کرد: باید پایه کلی فعالیت‌های محوری در روستاهای و محله‌ها مساجد باشد که راهبری آن به عهده یک روحانی است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: انتظاری که از بانی مساجد وجود دارد این است که دامنه کاری خود را در مساجد در همه زمینه‌ها گسترده ببینند.

در ادامه این آئین از خدمات حجت الاسلام سید احمد پرتویی تقدیر و حجت الاسلام رضا رنجبر به عنوان روحانی مسجد بنه گز معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر