جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۰۲۲
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: امام جمعه موقت دیر گفت: مسئولین شهرستان دیر نسبت به بکارگیری نیروهای بومی در صنایع پتروپالایش این شهرستان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، با اشاره به کلنگ زنی یک واحد پتروپالایش در شهرستان دیر، اظهار داشت: این پروژه توسعه اقتصادی و اجتماعی خوبی خواهد داشت اما از مسئولان می‌خواهیم از همین الان سهم اشتغال جوانان شهرستان دیر مشخص و بدون تبعیض از همه نیروها استفاده شود.

امام جمعه موقت دیر افزود: شایسته نیست این صنایع با این همه ظرفیت اشتغالی که دارند ایجاد شوند اما ما باز از بیکاری در شهرستان اظهار نگرانی کنیم.

وی عنوان کرد: مسئولین شهرستان دیر نسبت به بکارگیری نیروهای بومی در این صنایع همت کنند و پیوست‌های اجتماعی قوی در کنار این صنایع ایجاد شود تا ما دچار مشکل فرهنگی و اعتقادی و آسیب‌های اجتماعی نشویم.

سعیدی با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به سوریه، ابراز کرد: این سفر برای جبهه مقاومت امیدبخش و برای کشورمان یک نوع پیروزی در عرصه سیاسی، اقتصادی بود و دستاوردهای سیاسی و اقتصادی مهمی داشت و امیدواریم تفاهم نامه‌ها اجرایی و مشکلات جامعه اسلامی مرتفع شود.

وی با تبریک هفته معلم و اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان، خاطرنشان کرد: اکنون که مجموعه آموزش و پرورش آماده پیاده سازی آموزش‌های اسلامی در مدرسه است، نقشه راه تهیه و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به طور ملموس در مدارس دنبال باشد.

لزوم حل مشکلات معیشتی

امام جمعه موقت دیر با تاکید بر اینکه مسئولیت معلمان در قبال تعلیم و تربیت دانش آموزان سنگین است، ابراز کرد: آموزش و پرورش ما در جریان کرونا مانند سایر دستگاه‌ها آسیب دید که باید جبران شود.

وی با تبریک سالروز تشکیل هلال احمر، بیان کرد: هلال احمر در همه عرصه‌ها در سطح کشور و استان و شهرستان فعالیت‌های خوبی دارند.

سعیدی درباره سالروز خروج آمریکا از برجام، گفت: بر اساس عزت ملی و مردم و مرزبندی روابط خارجی با دشمن لازم بود در پی عهدشکنی آمریکا، ما هم نسبت به کاهش تعهدات خود اقدام کنیم.

وی افزود: ملت ایران هیچ وقت از دشمن نهراسیده و با موضع حکیمانه و انقلابی اقدام خواهد کرد و دشمنان را ناکام می‌گذارند و به این نتیجه رسیده‌ایم که با هر کشور و دولتی که مسیرش ظلم باشد، مذاکره نکنیم.

سعیدی گفت: انقلاب و راه و مکتب شهدای ما و شهید سلیمانی‌ها همه برای زمینه سازی برای ظهور امام عصر است.

امام جمعه موقت دیر افزود: بنابراین اگر گاهی بر حل مشکلات معیشتی و زدودن فساد و فحشاء تمرکز می‌شود برای زمینه سازی ظهور است نه اینکه نسبت به حضرت بقیه الله و حکومت عدل ایشان غفلت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر