جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۸۱۶۱
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: مهدی عباسی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی گناوه معارفه و از زحمات خدیجه دشتی تقدیر شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فرماندار گناوه صبح یکشنبه در این نشست شورای اداری با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های سال جاری پروژه‌های مهم و اثر گذار ادارات برای سال جدید توسط مسئولان تهیه و به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام شود.

محمد تقی صفری افزود: همه مسئولان ادارات شهرستان گناوه نسبت به فعال کردن روابط عمومی‌های اداره‌های حوزه کاری خود اقدام کنند و در صورت نداشتن روابط عمومی، مدیر اداره خود باید پاسخگو باشد.

وی گفت: همه مسئولان ادارات شهرستان گناوه در نشست شورای اداری فعالیت‌ها و عملکردهای اداری انجام گرفته در حوزه کاری خود را به صورت نموداری و تصویری شفاف بیان کنند و با سال قبل مقایسه و پیشرفت کار خود را گزارش کنند.

فرماندار گناوه گفت: نشست روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های شهرستان هر ماه برگزار خواهد شد و مدیران دستگاه‌ها باید جوابگوی عملکرد اداره تحت امر خود باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان ادارت پیگیری پروژه‌هایی که باید در سال جاری انجام شود، باشند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم پروژه‌های مهمی در سطح شهرستان فعال شده و در حال اجرا است بیان کرد: فضای خوب وحدت و همدلی بین ادارات، شورای تأمین و مسئولان شهرستان و مردم وجود دارد و فعالیت‌ها و پروژه‌های خوبی انجام شده و در حال اجرا است و امید است در سال جدید که به نام «رشد تولید و مهار تورم» از سوی رهبری نامگذاری شده به سمت پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر شهرستان گام برداریم.

وی از تلاش‌ها و زحمات مخلصانه بخشدار پیشین مرکزی سابق گناوه تقدیر کرد و گفت: بخشدار جدید در برخورد با مردم صمیمی و با حضور در صحنه امورات مردم و مشکلات روستاها را بررسی کند و با ادارات تعامل و همکاری داشته باشد.

در پایان این نشست مهدی عباسی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی گناوه معرفی و از زحمات خدیجه دشتی بخشدار مرکزی سابق تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر