چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی بوشهر:
کد خبر: ۱۳۸۲۷۱
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳

فکرشهر: مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهرگفت: امحا و تعیین تکلیف کالاهای ممنوعه و غیرقابل مصرف متروکه در انبار بنادر ریگ و گناوه آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رحیم بهادری بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از انبارهای بنادر ریگ و گناوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دستور رئیس دادگستری بندر ریگ و با حضور نمایندگان ستاد مبارزه با قاچاق، حراست اداره کل اقتصاد و دارایی، بهداشت، تعزیرات حکومتی و گمرک ابتدا کالاهای ممنوعه و غیر قابل مصرف سنواتی متروکه در انبارهای این بندر امحا شد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر افزود: سپس با بازدید از انبارهای اداره بندر و گمرک گناوه به دستور دادستان گناوه کار گروه تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها با حضور رئیس گمرک گناوه و نماینده اداره بندر تشکیل و مقرر شد طی ۳۰ روز آینده همه کالاهای متروکه در انبارهای این بندر تعیین تکلیف خارج شوند.

بهادری ضمن تشکر از مسئولین دستگاه قضا، گمرکات و بنادر در دو بندر شمالی استان بوشهر از خروج هر چه سریع‌تر کالاهای متروکه بنادر به منظور حمایت و جذب تجار و سرمایه گذاران در استفاده از انبارهای موجود خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر